Seindah Bicara ..

Tuesday, October 12, 2010

Website terbaik bagi saya

Logo Xpresi.org

Untuk malam ni, saya nak kongsi sikit tentang website yang saya minat. Ape? dah tentu la saya berminat pada yang cantik, banyak info dan ada hiburan sikit-sikit..Yer la..hidup ni kan kena ceria..

Website xpresi.org adalah yang paling best bagi saya sebab banyak informasi dari sana. Web xpresi ni nak kata website tak jugak, nak kata blog pun tak jugak..senang-senang kita pangil web/blog la..hehe...sebab banyak sangat yg ada dalam tu..ada chating, artikel positif, artikel bimbingan, kaunseling, teknologi, maklumat2. Kat sana juga ada buku profail macam fb, hantar mesej, tengok video...huhuhu banyak lagi ni..behenti kejap tarik nafas..fuh fuh..ok kita sambung plak..ada permainan komputer, dengar radio dan TV online, chating pun ada..ada banyak lagi..tengok sendirilah kalau nak tahu lagi.. ni link die www.xpresi.org.

Tapi mula2 tu pening jgk sbb web tu guna sistem terbuka.. sepatutnya kalau anda nak join bagus tengok dulu video tutorial dia..ape? ada..jgn risau..video tutorial pun disediakan Video pengenalan & tutorial best..memang best..bagi saya la..xtau la bagi kawan2 lain..hehe..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...