Seindah Bicara ..

Sunday, October 31, 2010

Permainan Game Online Menarik


Salam pekenalan semua, mungkin ada antara kita sedang mencari permainan game online di internet. Untuk kali ini ingin saya kongsi satu laman web yang menyediakan kemudahan permainan game online secara percuma. Ia menarik kerana menyediakan game yang santai dan ringkas serta sesuai untuk kanak-kanak ataupun  sesiapa sahaja.
Konsep game disitu adalah ringkas serta tidak melambatkan loading setiap permainan yang hendak dimain. Kategori game yang ada disana termasuk game strategy, shooting, fighting, puzzle, simulator dan banyak lagi. Ada lebih dari ratusan game dan ia sentiasa ditambah game-game baru.
Anda boleh main game secara percuma tanpa perlu daftar di website itu, kecuali pendaftaran diperlukan sekiranya anda nak save score anda diwebsite tu. Pendaftaran juga percuma dan ianya mudah. Antara game yg popular setakat ini ialah Baloon Tower, Go nut, Tank, Flower Defence, Airport Madness, Little Farm, Soccer, Snooker dan macam-macam lagi. Anda juga boleh bermainnya secara multiplayer dengan rakan anda, jom..apa lagi..serbu...
Ini adalah link webnya KLIK SINI

Gambar hiasan dari :http://www.cimaxgames.com/games/little-farm/

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...