Seindah Bicara ..

Tuesday, November 9, 2010

Malam yang dingin

Salam semua, sejak akhir ni banyak kawasan di Malaysia ni hujan dengan lebat. Malam saya menulis ni hujan mencurah2 diluar. Keadaan suhu xyah cite la...mmg sejuk gilerz..ape?duduk dlm aircond? taklah..hehehe..tapi saya heran jugak ramai kawan2 yg demam sekarang ni..dalam 10 orang 5-6 orang yang demam..kenape yer? saya bukan doktor yang pandai2 nak buat spekulasi..tapi agak2nya la mungkin perubahan suhu kot..sebab mungkin perubahan suhu dari panas ke sejuk mungkin boleh menjejaskan kesihatan...Saya kata gitu sebab ramai kawan saya yang demam  selesema skrg ni..untuk diorg harap cepat sembuh...bagi yang lain harap kurangkan aktiviti diluar rumah kalau rasa badan tak cukup kuat...kadang2 terfikir jugak mungkinkan sebab habuk n debu gunung Merapi? oh..tidak kot..jauh sangat dari tempat kita..heheh..Jaga diri baik2 semua yer..

Gambar hiasan dari : http://pupel.blogspot.com/2010/06/demam-malam.html

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...